Thursday, April 26, 2012

Apple Authorised Service Provider

Salam.

Oleh kerana sudah berbulan lamanya keyboard nombor 4 lappy kesayangan Teyn tercabut, I've decided to bring it to the Mac's centre at Berjaya Times Square, Kuala Lumpur. Tak sampai 20 minit, abang kat situ dah siap repair, dah la free! MEKASEH BANG! 


Pergi bersama Encik Hubby tercinta. =)

Di sini lah kami menunggu.

My baby lappy is in the repair room~ =(

I bought this nice sheer blouse at Berjaya Times Square.
Price : RM 25

The Face Shop  Lip / Cheek Tint.
Price : RM19.90

Bekas untuk letak apa-apa benda kosmetik. From Sinma.
Price : RM 2

Kitorang balik pukul 6 lebih. JAM GILA. So, I've decided to take pictures of the beautiful sky. 









ANDDDDD~~~~~~ Pictures below are me camerawhoring with my hubby. Nak tunjuk dekat facebook yang Teyn dah dapat varsity fakulti Graphic~ whoo hoo!!! hidup Graphic Design!!! =p


.

.

.

.

.

.

.

.

.

.








p/s: Thank you sayang sebab teman saya, tak pernah bosan layan karenah saya, jaga saya masa sakit, and make me happy. Only God knows how much I LOVE YOU. 


Until then,
Teyn.
XOXO

3 comments:

renieellyana said...

teyn..lawa varsity tu..korg x design tuk org luar ke?hehhe

Teyn said...

ada babe. check my facebook. Teyn Athirah.

=)

tuanputerifaaa said...

teynn teynn, et ada add u di fb. accept i weih! hehe. nk tgk varsity jacket tuuuu ^^