Tuesday, March 6, 2012

Misty Mountains Cold

Salam. Can't wait to watch The Hobbit in cinemas! I watched the trailer and  I immediately fell in love with the song "Misty Mountains Cold" and decided to make a cover using my old piano. =)















Yeah, tak berapa smooth sangat kan. Piano pun dah lama tak tuning. hehehe~ But hey, I tried my best. =)





Until then,
Teyn.
XOXO

13 comments:

rNesZaiNe said...

Teyn, awesome!
you are talented!
Do another cover ^^,

Teyn said...

aww.. thank you =)

Ayieda :) said...

best nya :D
teringin nak belajar piano ^^

FabulousTi'a said...

aww, nice one, kak teyn! :)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

FabulousTi'a said...

aww, nice one, kak teyn!

Teyn said...

AiedaHaliena> blaja la. best~ tp i dah lama tinggal =)

Teyn said...

FabulousTi'a> awww thank you babe =)

Anonymous said...

jadi cikgu aku...

Teyn said...

hahaha~~ tak reti nak ajar oranggg =p

Ayieda :) said...

Teyn, memang teringin lame dah, tapi masa jealous sgt dengan i. hehe

Teyn said...

hahahah.. masa jealous dgn kite semuaaa~~ =p

Unknown said...

awesomeeeenessss...teyn i ade trsrmpk dgn u and adk laki u ary 2...nk say hi tp tkt trslp org

Teyn said...

oh really? ala, tegur je la lain kali babe =)